torsdag, januari 10, 2013

hets

Nu börjar den hetsiga delen av den här veckan:

Idag. Jobb på Elle som vanligt, hem och göra en telefonintervju kl 14.30, sedan hämta M på förskolan, ge honom mat hyfsat tidigt innan barnvakten kommer och K och jag ska på balett - "Nötknäpparen". Fick biljetterna i julklapp av K. <3

Imorgon. Jobb på Elle, hämta på dagis, K kommer tidigt så att jag hinner göra mig fin - och sedan Elle-galan. Min första.

Lördag. Sovmorgon (räknar jag kallt med). Tidig middag med några vänner, sedan hem och lägga M och när han somnat drar jag på fest hos en annan vän. Känner att kaffe blir en bra grej den här dagen.

Söndag. Frukost/brunch/lunch hos Sophie med familj. Åh, ska bli så mysigt!
Sedan: andas ut och tänka på nästa vecka. Puh.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: