fredag, oktober 26, 2012

fredag

Min kropp har aldrig varit känd för sin tajming och därför, istället för att sitta alldeles översminkad tillsammans med mina vänner på en restaurang efter att ha ägnat hela eftermiddagen åt att göra inget annat än att styla mig fin, så sitter jag hemma i soffan framför O.C. med en stor kopp te iklädd två tjocktröjor och äter godis. Jag kan knappt andas genom näsan och halsen känns som insidan av en donut, mjuk och tjock.
Första ensamma natten blev rätt misslyckad och till stor del sömnlös, och den andra, kommande, lär bli likadan.
Men snart är det Morden i Midsomer och jag är redo att däcka framför teven.
Och efter denna har jag TVÅ hela nätter på mig att sova, sova, sova. Funkar inte det så får jag väl sova på dagen. Oooh, jag är en galen kvinna, jag.

Inga kommentarer: