måndag, juni 11, 2012

em




Kollar på kvällens första match, dricker ölen som påminner om Tyskland för sex år sedan och äter chipsen som bara jag gillar. Make och son är på andra sidan landet och de skickade precis ett mms:


Matchredo. Ni kanske inte vet det om mig, men jag brukar inte sitta hemma såhär. Jag brukar vara på plats. I Portugal, i Tyskland, i Österrike var jag där klädd i gult och blått och galet taggad. Galet taggad är jag förstås nu också, men det är ju inte riktigt samma sak när man sitter i sin egen soffa.

Hur som helst. Halvlek, nu måste jag gå och pumpa det som Melker skulle ha ätit om han var här. Varsågoda för den infon. Hej så länge.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

mamma sa...

nämen sån häftig melker-outfit!!
saknar min helgkompis redan.

Sköna Helena sa...

Haha, ja han saknar nog er också! Barnvaktsproffsen! Kram