onsdag, november 13, 2013

131113

 
Nämen hej! Är ni kvar där ute någonstans? Jag fick på mig andra kläder än uniformen svart kjol + svart tröja idag och tyckte att det borde ges någon sorts uppmärksamhet.
Ska strax gå tillbaka till kontoret efter lunch hemma. Det här att ha hem, jobb och förskola inom en radie på typ en kilometer är himla smidigt faktiskt. Jag behöver inte röra mig utanför mina egna tullar om det inte är något alldeles särskilt.
Vad gör jag då på dagarna? Under de kommande veckorna syns ganska många av mina jobb i olika tidningar faktiskt och redan nu kan ni springa och köpa Daisy Beauty, där jag bland annat skrivit om läskiga fotografen Terry Richardson. Mycket nöjd med det jobbet och ska gå och köpa tidningen själv nu, tänkte jag. Vad mer? På fredag åker jag och K till London. Vi är bara borta två nätter, men det ska förstås bli alldeles fantastiskt i alla fall.
Och Melker har gått igenom en massa saker den senaste tiden, så det får bli ett eget inlägg. Men kan säga att han lär sig så mycket och kräver så mycket och är så himla charmig och kärleksfull, allt på en gång hela tiden just nu. En liten liten motgång kan bli ett gigantiskt utbrott, som sedan kan bli "åh, mamma, mysa i soffan med filt? Allihopa?". Allt på en gång, som sagt.
Klänning som tröja, Filippa K. Kjol, Marni för H&M. Strumpbyxor, Åhléns.

Inga kommentarer: