torsdag, januari 31, 2013

svammel

Vilken helg det blev! Och vilken fest. Och vilka fina vänner. Jag tog massor av bilder som jag tänkte lägga upp snart (kors i taket), men måste föra över mitt förra datorliv till min nya dator först, innan min gamla dator kraschar pga 1 GB kvar på hårddisken.

Hur som helst. Är hemma sjuk. Magsjuk. Skulle egentligen ha gjort en spännande intervju, gått på uppföljningssamtal på förskolan och gått ut och käkat mysig middag med fin vän idag, men det tyckte inte min kropp var en god idé. Att däremot sova tre timmar på förmiddagen? Mycket bättre.

Ska strax ta mig från soffan till sängen när finfaster kommer med M och genom att vara nedbäddad undvika att smitta honom. Kanske läsa lite? Pilla med datorn? Se en serie?

Så, vad var det jag skulle säga? Bilder kommer snart, ja.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: