fredag, januari 27, 2012

fredagslugn

IMG_4106
Fredag eftermiddag. Jag, blommorna (åh, tulpaner, det bästa bästa bästa med den här tiden på året - buketten till vänster är en födelsedagspresent från bästa E och den till höger kom med blombud från min familj), kaffet, godiset (nej, idag äter jag kaka och två nötchokladbitar till - bilden togs häromdagen), tidningen (en förlagskollega såklart) och lugnet.
M sover och babywatchern är alldeles tyst.
Ja och så kollar jag samtidigt på underbara serien New Girl (älskar älskar älskar Zooey Deschanel och vill gärna se ut precis som hon gör och tänker lite försynt att jag såg mer ut så för några år sedan när jag också mest bar färgglada vippiga klänningar och hade lugg, vad hände?). Och så bloggar jag. Det gäller att passa på att göra allt man vill när man får tid över, det är allt jag säger.
IMG_4100

Inga kommentarer: