söndag, juni 05, 2011

grillning inför seinfeld

IMG_3212
Igår hade vi finfrämmande både från Växjö och från olika delar av Stockholm. Killarna ska nämligen gå och titta på Seinfeld idag, så det firade vi först på vår innergård med grillning och sedan Seinfeld-tittning till sent in på natten. Jag somnade ifrån vid midnatt.
IMG_3213
Ks bror H grillar.
IMG_3216
Det väldigt väl genomgrillade köttet (åh, när Tjommen kommer ut ska jag äta en riktigt blodig stek, kanske råbiff också och till förrätt carpaccio) var trots det fantastiskt.
IMG_3220
K lyssnar.
IMG_3218
IMG_3223
Och nej, det finns inga bättre bilder på mig eller på Hs fina flickvän A. Skyller på ljuset, att vi inte satt i det där fina nedgående sol-skenet som de andra gjorde. Men jag hade fin ny klänning från Lindex, köpt i Örebro, och den kan jag i alla fall visa senare. Trevlig kväll, hur som helst.

Inga kommentarer: