måndag, oktober 19, 2009

Blogawards 2009 – Bildbevisen

Den här helgen har mest kretsat kring oron för min fina lillebror, som fortfarande ligger på sjukhus. Vill inte skriva så mycket mer än så här, mer än att jag var hos honom igår och han verkar vara på väg åt rätt håll. Åt bättringshållet. Håller alla tummar för att det är så.


I lördags gick jag och Sophie på Blogawards. Det var som jag hade förväntat mig – många unga, osäkra tjejer som inte kunde låta bli att titta snett och titta ned, för att känna sig lite bättre själva. Men de flesta jag pratade med var trevliga och smarta och glada och roliga och då spelade de andra inte så stor roll. Vi slutade på Clarion vid Skanstull för eftersnack – tack Sophie, Kajsa, Julia, Ida och Anna! För att kvällen blev så fin som den blev till slut.




Sophie och Kajsa med gulliga Emma och Jessicadet var jättekul att träffa er också!












8 kommentarer:

jessica sa...

vilka fina bilder, sista bilden ser mysig ut. och det var jättekul att träffa dig också!

Ida sa...

TACK SJÄLV!!!

Glöm inte: prel, 4 november!

Sköna Helena sa...

Jessica: Jaa, det var en av kvällens absoluta höjdpunkter :)
Ida: Nej, det är inristat i min kalender. Ska bli jättekul att ses igen!

Anna Krimskrams sa...

Så kul att träffas! Säger som Ida; Vi ses den 4e nov! :D

Sköna Helena sa...

Anna: Yeay, det ser jag fram emot. Ska bli jättekul! :)

Julia sa...

Tack för en fin kväll! Jag lånade några bilder från dig, hoppas att det är okej! Kram

Sköna Helena sa...

Julia: Självklart! Och tack själv! Kram

Joanna sa...

hahaha bilden på sophie.
fin avslutning på inlägget, hon ser underbar ut.

(och hu för att ha sjuk lillebror, hoppas allt går bra.)