tisdag, september 08, 2009

090908


Inga spegelvända bilder idag, ibland orkar jag vända dem. Grå och sjuk och blek idag, fast jag tog mig åtminstone till jobbet. Och jag jobbade, fast kanske på en lite långsammare kreativitetsnivå.

Imorgon är det CHIC-event i Kfem. Jag hoppas verkligen att ni läsare som bor i Stockholm kommer! 20% rabatt i hela varuhuset, goodiebag till de 500 första gästerna och så ett sprillans språngande nytt nummer av CHIC. Dessutom får ni träffa hela redaktionen och ställa frågor till våra mode- och skönhetsexperter. Välkomna!


Jacka, Penneys. T-shirtklänning, BikBok. Skor, Skopunkten. Sjal, Weekday. Strumpbyxor, H&M.
PS. Glöm inte att gratta Alma på namnsdagen!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Vilken underbar, fantastisk, magisk bild du har...får nästan tårar i ögonen.
Är nog egentligen dags att ta sig en tripp dit och få lite irish inandning...

Love!!!

Licious

Sköna Helena sa...

Jennie: Vad gör du uppe 5.50 och marathon-kommenterar? :) Men ja, vill definitivt Dublin-andas snarast!!!

Jennie sa...

haha tja, kunde inte sova ?!?!?! eh nä, skulle jobba i Varberg så vi skulle åka bil vid sex...suck.

Åh Dublin, om vi ändå kunde, snaaart. Det är bara du o jag som kan uppskatta den staden på rätt sätt :)